V případě, že odběratel objevil na zakoupeném zboží v průběhu záruční doby vadu, která nebyla způsobena jeho nevhodným používáním, ale vadou samotného výrobku, má v záruční době právo na reklamaci zboží.
V podstatě máte 2 možnosti jak reklamaci řešit: buď zasláním výrobku přímo do autorizovaného servisu nebo na adresu našeho reklamačního oddělení.
Adresa pro zasílání vratek a reklamací:
ELEKTROSTOP.CZ
Palackého 119
28802 Nymburk
Zasláním výrobku přímo do servisu ušetříte zejména čas. Adresu servisu najdete na záručním listě, na www.najdiservis.cz nebo Vám jej ochotně sdělíme na vyžádání.
Zasláním vadného výrobku na adresu reklamačního oddělení (elektroSTOP.cz, reklamace, Palackého třída 119, Nymburk) začne od doby převzetí běžet 30-ti denní zákonná lhůta (dle zákona č. 634/1992 Sb ) do data odeslání zpět na Vaši adresu. Zboží je z důvodu zajištení bezeškodní přepravy optimální zasílat vždy v originálním obalu včetně originálních výplní. V opačném případě není přeprava zboží pojištěna a veškeré škody vzniklé manipulací při přepravě jdou na Váš vrub.
Zásilka musí být kompletní, t.j. včetně příslušenství (např.dálkový ovladač, nabíječka, baterie atd), pokud se nedomluvíme jinak a musí obsahovat Vaše jméno, adresu, telefon, email, druh a typ zboží, výrobní číslo, obsah balení a co nejpodrobnější popis závady.
Dodavatel či servisní středisko posoudí oprávněnost reklamace vady na zboží a po posouzení nebo po opravě Vás telefonicky či emailem vyrozumí o způsobu vyřízení reklamace. Následně budete vyzván k vyzvednutí reklamovaného zboží nebo si domluvíte způsob dodání zboží na Vaši adresu.
Telefonické objednávky 724 777 997 (bílé elektro)
724 777 998 (elektronika)