OBCHODNÍ PODMÍNKY a OCHRANA SOUKROMÍ
Vyplněním a potvrzením objednávky odběratel stvrzuje, že se seznámil a souhlasí s obchodními podmínkami. Objednávka je návrhem kupní smlouvy. Kupní smlouva vzniká převzetím objednaného zboží odběratelem.
Elektrostop.cz
IČ: 27176134
DIČ: CZ27176134
Firma je zapsána u Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 102086
Jsme plátcem DPH
Veškeré zboží na stránkách www.elektrostop.cz je katalogem běžně dodávaného zboží, avšak dodavatel nemůže zaručit jeho okamžitou dostupnost. Dostupnost zboží bude vždy potvrzena koncovému odběrateli na základě poptávky. Dodavatel vynakládá velké úsilí, aby informace uváděné na stránkách www.elektrostop.cz byly vždy co nejaktuálnější.
Výběrem zboží, zadáním požadovaných kontaktních informací o odběrateli, výběrem druhu platby a dopravy a odesláním objednávky se stává tato závaznou. Odběratel bude poté v krátkém čase telefonicky kontaktován k potvrzení objednávky. Okamžikem tohoto potvrzení je uzavřena mezi oběma stranami kupní smlouva.
Ceny včetně všech poplatků, jsou-li obsaženy, si můžete ověřit u jednotlivých položek zboží. Cenu za dopravu zjistíte v detailu objednávky.
Před závazným odesláním objednávky bude vypočtena celková cena dodávky zboží včetně všech souvisejících poplatků a dopravného a odběratel bude vyzván k jejich kontrole a odsouhlasení.
Ceny zboží jsou platné v momentě uskutečnění objednávky. Dodavatel si však vyhrazuje právo změnit cenu, avšak pokud se cena dodávaného zboží zvýší oproti objednávce, neprodleně Vás o této skutečnosti bude informovat. Novou cenu můžete přijmout nebo odmítnout. Při ústní nebo telefonické objednávce Vám dodavatel sdělí platnou cenu pro danou objednávku.
Je-li platná cena totožná nebo nižší než na písemné, faxové nebo e-mailové objednávce, není zpětně odběrateli potvrzována a zboží je mu dodáno za platnou cenu v okamžiku přijetí objednávky.
Odběratel i dodavatel mohou bez udání důvodu zrušit objednávku až do okamžiku potvrzení objednávky dodavatelem. Pokud zruší objednávku dodavatel, zpravidla uvede důvod, proč není možné objednávku potvrdit, případně nabídne kompromisní řešení vzniklé situace.
Objednané zboží bude dle jeho dostupnosti, možností dodavatele a dle zásahu vyšší moci dodáno v co nejkratší době, obvykle od 1 do 5 pracovních dnů od závazného potvrzení objednávky, případně jindy dle domluvy s odběratelem. Pokud bude dodací doba delší, bude odběratel informován. Zboží se považuje za dodané doručením na adresu, kterou odběratel stanovil v objednávce. Přejímajícím nemusí být nutně odběratel, může dopravci určit svého zástupce pobývajícího však na stejné adrese.
Dopravu na určenou adresu zajišťuje dodavatel, a to na území celé České republiky. Náklady na dopravu zboží se liší dle zvoleného způsobu dopravy. Konkrétní způsob dodání si zvolí odběratel sám v procesu tvorby objednávky. Způsob dopravy může být dle druhu dopravovaního zboží z důvodu její nevhodnosti pro dopravované zboží změněn. Tato okolnost bude oznámena objednavateli. Ke změně dopravy musí dát objednavatel souhlas, pokud tak neučiní, může být objednávka z výše uvedených důvodů zrušena jako nedoručitelná.
Odběratel má několik možností úhrady ceny za zboží.
Zásilka se zbožím obsahuje vždy daňový doklad a návod k použití výrobku. Záruční list, je-li součástí výrobku bude zaslán poštou na adresu odběratele po uplynutí zákonné 14-ti denní lhůty.
Instalace zboží, montáž ani seznámení s obsluhou nejsou součástí kupní smlouvy.
Dobírkou lze hradit objednané zboží z důvodu omezení u dopravců pouze do částky 30000 Kč. V případech, že souhrnná částka objednávky tuto hranici převyšuje, je potřeba zaplatit za objednané zboží jiným způsobem.
Odběratel má povinnost okamžitě při převzetí zboží zkontrolovat jeho obsah i stav.
Pokud je zjištěna při rozbalení zboží jakákoli disproporce například v typu, vlastnostech, technických specifikacích nebo obsahu balení dodaného zboží informujte nás neprodleně o těchto skutečnostech. Zboží nepoužívejte. Jedině tak můžeme vyřešit celou událost k Vaší spokojenosti. K pozdějším reklamacím výše zmíněných skutečností nelze přihlížet.
Pokud je zjištěno jakékoli mechanické poškození obalu výrobku, je odběratel za přítomnosti dopravce povinen zkontrolovat fyzický stav zboží, a v případě poškození obsahu balení vyhotovit záznam o poškození zásilky a nechat si tuto skutečnost potvrdit dopravcem.
Na základě tohoto škodního hlášení bude odběrateli poskytnuta adekvátní sleva nebo dodán nový výrobek. Odběratel má také právo od smlouvy odstoupit.
Podepsáním přepravního listu odběratel souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že mu bylo dodáno mechanicky nepoškozené. Na pozdější reklamace způsobené údajnou vinou dopravy, zejména pak na mechanické poškození, nelze brát zřetel. Tyto reklamace budou bez výjimky zamítnuty.
Další komunikace mezi dodavatelem a odběratelem je uskutečňována e-mailem, nebo telefonicky. Tyto položky jsou v objednávce vždy povinné.
Záruční doba začíná běžet od data převzetí zboží odběratelem.
Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení zboží (nebo jeho dílů) způsobené používáním. Kratší životnost výrobku v takovém případě nelze považovat za vadu a nelze ji ani jako takovou reklamovat. Odběratel má možnost zaslat takové zboží do autorizovaného servisu dané značky, kde bude vada posouzena.
Odběratelům, kteří zboží používají pro účel podnikání nebo obchodu s daným výrobkem, není záruční doba stanovena občanským zákoníkem. V tomto případě záruční dobu stanovuje konkrétní dovozce zboží do ČR. Záruční doba uvedená na stránkách dodavatele je určena pouze pro spotřebitele, nikoliv pro podnikatele, kteří zboží kupují v rámci své podnikatelské činnosti (nákup na IČ).
V případě, že odběratel objevil na zakoupeném zboží v průběhu záruční doby vadu, která nebyla způsobena jeho nevhodným používáním, ale nekvalitním materiálem nebo nekvalitní funkcí samotného výrobku, má v záruční době právo na reklamaci zboží.
V podstatě máte dvě možnosti jak reklamaci řešit: zasláním výrobku přímo do autorizovaného servisu nebo jeho zasláním na adresu našeho reklamačního oddělení.
Zasláním výrobku přímo do servisu ušetříte zejména čas. Adresu servisu najdete na záručním listě, na www.najdiservis.cz nebo Vám ji dodavatel sdělí na vyžádání.
Zasláním vadného výrobku na adresu reklamačního oddělení (elektroSTOP.cz, reklamace, Palackého třída 119, Nymburk) začne od doby převzetí běžet 30-ti denní zákonná lhůta (dle zákona č. 634/1992 Sb ) do data odeslání zpět na Vaši adresu. Zboží je z důvodu zajištení bezeškodní přepravy nutné zasílat vždy v originálním obalu včetně originálních výplní. V opačném případě není přeprava zboží pojištěna a veškeré škody vzniklé manipulací při přepravě jdou na Váš vrub.
Zásilka obsahující reklamované zboží musí být kompletní, t.j. včetně příslušenství (např.dálkový ovladač, nabíječka, baterie atd) a musí obsahovat Vaše jméno, adresu, telefon, email, druh a typ zboží, výrobní číslo, obsah balení a co nejpodrobnější popis závady.
Dodavatel či servisní středisko posoudí oprávněnost reklamace vady na zboží a po posouzení závady a také po opravě Vás telefonicky či emailem vyrozumí o způsobu vyřízení reklamace. Následně budete vyzván k vyzvednutí reklamovaného zboží nebo si domluvíte způsob dodání zboží na Vaši adresu.
Odběratel, který nekupuje zboží v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti, má dále v souladu s § 53, odst. 7 a § 54 občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží.
Ze zákona nelze odstoupit od smlouvy v těchto případech:
- zboží obsahuje software, audio nebo video nahrávky a obal byl otevřen /DVD, počítačové progravy, CD.../
- zboží opravené dle individuálních požadavků zákazníka /oblečení, úpravy přístrojů.../
- zboží podléhající rychlé zkáze /potraviny.../
- zboží dodané v uzavřeném obalu, které zákazník z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej nelze vrátit. /spodní prádlo, in-ear sluchátka, zubní kartáčky, holící strojky, depilátory.../
- noviny, knihy, časopisy
Při odstoupení od smlouvy je nutno zboží vrátit s originálním daňovým dokladem. Dle zákona je dodavatel oprávněn účtovat odběrateli skutečné a doložitelné náklady spojené s vrácením zboží. Zboží je nutné zaslat tak, aby nedošlo k jeho poškození (viz níže)
Podmínky pro odběratele nakupujícího zboží v rámci své podnikatelské činnosti přísluší následující podmínky:
Bude-li umožněno podnikateli odstoupit od kupní smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů, pak podnikatel bere na vědomí, že vrácená kupní cena může být ponížena o to, oč se snížila hodnota zboží.
Podnikatel nemůže odstoupit od smlouvy, ani požadovat dodání nové věci, nemůže-li věc vrátit v tom stavu, v jakém ji obdržel.
Dodavatel je oprávněn od smlouvy odstoupit pouze do okamžiku odeslání zboží, a to jen v případě nedostupnosti zboží nebo výrazné změny ceny zboží. Před odstoupením je dodavatel vždy povinen kontaktovat odběratele za účelem dohody o dalším postupu.
Odběratel může od smlouvy odstoupit tak, že tuto skutečnost oznámí dodavateli,
Elektrostop.cz
Reklamační odd.
Palackého 119
28802 Nymburk
Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, potom bez zbytečného odkladu, avšak nejpozději do 14 dnů od data odstoupení od smlouvy, obdrží spotřebitel všechny peněžní prostředky, které na základě smlouvy zaplatil na jím udaný bankovní účet.
Při odstoupení od smlouvy je nutné uvádět číslo objednávky, variabilní symbol nabývací faktury a datum nákupu a předložit originál dokladu o koupi zboží – daňový doklad. Zásilky ze kterých není patrné, proč k nám byly zaslány nebo budou zaslány na dobírku, budou vráceny zpět.
Odběratel zašle zboží zpět výhradně (dobravní náklady vzniklé zasláním zboží na jinou, než níže udanou adresu jdou na vrub odběratele) na reklamační oddělení dodavatele, t.j.
Elektrostop.cz
Reklamační odd.
Palackého 119
28802 Nymburk
kde bude bez zbytečného odkladu posouzen stav vráceného zboží. Aby odběrateli mohla být vrácena plná částka, musí být zboží zaslané zpět dodavateli v neporušeném stavu (včetně obalu), nevykazovat známky používání, nepoškozené a kompletní [včetně veškerého příslušenství, záručního listu, veškerých tiskovin (originálních a českého návodu), datových nosičů se softwarem (je-li součástí) a všech poskytnutých dokladů a originálního obalu].
V případě, že je zboží vráceno dodavateli v jiném než ve výše zmiňovaném neporušeném stavu, je odběratel povinen nahradit náklady související s uvedením zboží do původního stavu a se škodou vzniklou na zboží. Úhrada těchto nákladů a škody proběhne snížením vrácené částky o tyto náklady a odběratel bude o této skutečnosti vždy předem informován.
V případě, že zboží při převzetí odběratelem není ve shodě s kupní smlouvou ("rozpor s kupní smlouvou"), postupuje se v souladu s ustanovením § 616 Občanského zákoníku.
Tyto obchodní podmínky jsou platné pro všechny kupní smlouvy uzavírané mezi dodavatelem a odběratelem.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
b) ochrana soukromí
U nás ve společnosti Elektro Skuhrovec s.r.o., IČ: 27176134 , DIČ: CZ27176134
zapsané u Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 102086 , sídlem ve Vinohradské ulici 91/32 , Praha 2-Vinohrady, jakožto provozovatele webových stránek www.elektrostop.cz (dále jen "my") věnujeme ochraně Vašich osobních údajů velkou pozornost.
Zpracováváme následující osobní údaje:
- identifikační údaje, kterými se rozumí zejména jméno a příjmení, uživatelské jméno a heslo, u podnikajících fyzických osob také IČ a DIČ
- kontaktní údaje, jimiž se rozumí osobní údaje, které nám umožňují kontakt s Vámi, zejména e-mailová adresa, telefonní číslo, adresa bydliště
- údaje o vašich objednávkách, kterými jsou zejména údaje o produktech a službách, které si u nás objednáváte, platby včetně čísla platebního účtu a údaje o reklamacích;
- údaje o Vaší IP adrese a z ní odvozené poloze
V rámci naší činnosti zpracováváme osobní údaje bez Vašeho souhlasu, abychom:
a) mohli řádně zpracovat Vaší objednávku zboží nebo služeb, odbavit ji a odeslat na místo určení a kontaktovat Vás, poskytnout Vám informace, o které jste nás požádali, nebo pro účely následné poprodejní péče
b) abychom mohli splnit veškeré zákonné požadavky na nás kladené
Nezpracováváme Vaše údaje za účelem zasílání obchodních sdělení.
Veškeré osobní údaje jsou zpracovány zákonným a transparentním způsobem a jsou vyžadovány pouze přiměřené, relevantní a nezbytné pro zpracování výše uvedeného.
Kdo má k Vašim osobním údajům přístup ?
Vaše osobní údaje zpracovává společnost Elektro Skuhrovec s r.o. .
Vaše osobní údaje můžeme z níže uvedených důvodů poskytnou třetím stranám, což jsou:
Vaše osobní údaje poskytujeme dále provozovateli portálu Heuréka.cz. prostřednictvím zapojení do programu "Ověřeno zákazníky", přičemž zpracování osobních údajů pro účely zaslání dotazníků v rámci programu "Ověřeno zákazníky" provádíme na základě našeho oprávněného zájmu, který spočívá ve zjišťování vaší spokojenosti s nákupem. Zasílání e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky můžete kdykoli odmítnout pomocí odkazu v e-mailu s dotazníkem.
Ve většině případů zpracováváme osobní údaje, které nám poskytnete v rámci objednávání zboží, služeb nebo při komunikaci s námi.
Vaše údaje nepředáváme mimo EU
Za účelem ochrany právních nároků a naší vnitřní evidence a kontroly, zpracováváme údaje po dobu trvání promlčecí doby (3 roky) a jeden rok po jejím uplynutí s ohledem na nároky uplatněné na konci promlčecí doby.
Stejně jako my máme svá práva a povinnosti při zpracování vašich osobních údajů, máte také vy při zpracování vašich osobních údajů určitá práva.
a) Právo na přístup, t.j. máte právo vědět, jaké údaje o vás zpracováváme, za jakým účelem, po jakou dobu, kde vaše osobní údaje získáváme, komu je předáváme, kdo je mimo nás zpracovává a jaká máte další práva související se zpracováním vašich osobních údajů. Pokud chcete, můžete nás požádat o potvrzení, zda a jaké osobní údaje, které se vás týkají, jsou či nejsou z naší strany zpracovávány a pokud tomu tak je, máte právo získat přístup k těmto osobním údajům. V rámci práva na přístup nás můžete požádat o kopii zpracovávaných osobních údajů, přičemž první kopii vám poskytneme bezplatně.
b) Právo na opravu, t.j.pokud zjistíte, že osobní údaje, které o vás zpracováváme, jsou nepřesné nebo neúplné, máte právo na to, abychom je bez zbytečného odkladu opravili, popřípadě doplnili.
c) Právo na výmaz, t.j. máte právo, abychom vaše osobní údaje vymazali. pokud již nadále nejsou napotřebí pro plnění našich zákonných povinností vůči třetím stranám nebo nejsou v konfliktu s oprávněným zájmem na jejich uchování, zejména po dobu zákonné záruční doby.
Ve všech záležitostech souvisejících se zpracováním vašich osobních údajů, ať již jde o dotaz, uplatnění práva, podání stížnosti či cokoliv jiného, se můžete obracet písemně na emailu info@elektrostop.cz
Telefonické objednávky 724 777 997 (bílé elektro)
724 777 998 (elektronika)